duminică, 9 august 2009

This is for us...


In vara asta facem 6 ani de cand suntem prietene...cele mai bune prietene...1890 zile sau 45 360 ore sau 2 721 600 de secunde in care am ras, am plans,  ne-am certat, ne-am impacat, am stat impreuna si despartite, in care am fost fericite, triste, geloase, indragostite, nepasatoare, emotive, rele, fraiere, in care am mintit si inselat, in care am fost mintite si inselate, in care am facut poze, in care am stat in curtea scolii si am pus porecle baietilor draguti, in care am facut multe sleep-over-uri dar in care nu dormeam cu zilele, in care am urat-o pe Ilinca, in care am copiat una de la alta la teste, in care  am stat in primul rand la concertul Vama si am tremurat la Metallica, am dansat in ploaie la Patrice si am sarit la Franz Ferdinand, in care am devenit surorile Ray Ban si cmbp...

Iti mulumesc ca mi-ai fost alaturi in acesti 6 ani....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu