luni, 29 iunie 2009



Mi-as dori o bicicleta...dar nu orice bicicleta...una cu cosulet in fata...de ce?habar nu am...hm...poate pentru ca am vazut atatea persoane cool in viena si budapesta mergand cu bicileta...spre deosebire de persoanele din romania care considera ca a merge pe bicicleta este o injosire, cei mai cool trebuie sa aiba ultimul model de BMW...Pentru ca la ei e cool sa fie eco...E cool sa nu poluezi...
Pentru ca la ei poti merge si in costum sau pe tocuri cu bicicleta si sa fii sursa admiratiei celor pe langa care treci, nu sursa de glume proaste cum s-ar intampla la noi...
Dar nu totul este pierdut...Moda eco incepe sa prinda si la noi...Se organizeaza voluntariate pentru diverse actiuni eco, multe vedete promoveaza acest stil de viata. Ca Dragos Bucurenci de exemplu, pe care il admir pentru tot ce face si ce scrie...bucurenci.ro
In concluzie eu tot vreau bicicleta...spuneti-i cum vreti...moft de copil rasfatat?necesitate de om responsabil fata de mediul in care traieste?....









Photos from www.copenhagencyclechic.com

Un comentariu:

  1. Laura, cu cât citesc mai mult cu atât nu-mi vine să cred că tu ai scris asta. Tu sigur ai mai citit înca odată înainte să publici? :)
    În primul rând, sintagma de "persoană cool" este folosită numai de cineva cu o inteligenţă scăzută, şi crede-mă cu tu NU EŞTI aşa, eşti mult mai mult decât atât. Ce înseamnă cool? Sunt atâtea cuvinte în limba română (interesant, stilat, civilizat) care puteau defini într-un mod mai frumos persoanele la care tu faci referire. Înţeleg că tu te referi aici la diferenţa dintre ce e "cool" în Viena şi ce e "cool" în Bucureşti, dar nu poţi compara două oraşe total diferite. Bucureştiul a fost 1/4 dărâmat şi reconstruit în timpul regimului comunist, a fost populat cu blocuri şi bulevarde care pentru traficul de atunci erau prea bine construite. Viena este un oraş modern reconstituit în perioada modernă (deşi exista din perioada romanilor şi era o marcă de apărare împotriva barbarilor) şi peste care nu a ajuns comunismul. Arhitectura este astfel construită încât îţi îngrădeşte transportul rutier în oraş. Am fost acolo şi am văzut. Multe zone pietonale, bulevardele sunt undeva izolate de centru, sau de atracţiile turistice etc. ideea e să-ţi laşi maşina la hotel şi s-o iei cu metroul.
    Dar crede-mă că ce propui tu, o propunere pe care eu o respect şi sunt complet de acord cu ea, nu se poate realiza aici, în Bucureşti. Din cauza arhitecturii, şi poate şi a faptului că a fi biciclist în capitala este cu adevarat un sport extrem.
    Lăsând toate la o parte, în toiul verii chiar nu poţi alege bicicleta sau motocicleta pt a te deplasa. E foarte cald şi transpiri doar dacă te bate soarele în cap. După 200 de metrii deja începi să asudezi. Şi dacă eşti în rochie, cum văd că eşti foarte încântată de idee, transpiraţia e un mare punct minus. E ca şi când o fată foarte frumoasă ar refuza să se epileze. Aşa văd eu treaba.
    Cât despre moda eco, după părerea mea cei care o promovează, oameni pe care îi respect foarte mult nu mă înţelege greşit, pot fi nişte escroci care se folosesc de ce prinde la publicul intelectual şi uşor de manipulat. Uite ce cred eu: putem să ne gândim la ecologie şi la mediu abia după ce atingem un nivel de civilizaţie şi de trai care ne poate asigura toate nevoile.
    Am înţeles şi că tu faci referire la snobismul alegerii unei maşini sport, în locul unei biciclete.
    Nu am vrut să-ţi reproşez nimic acum, doar ştii că ţin la tine şi că nu te-aş ofensa niciodată dinadins, însă doar că, atunci când am citit, m-am simţit puţin dezamăgit de faptul că tu te lamentezi la un lucru care ţie îţi trezeşte interes şi admiraţie ca fiind "cool". E deplorabil lucrul ăsta, crede-mă. Acum ştiu că nu sunt nici eu sfânt şi poate nici chiar persoana potrivită poate a spune lucrurile pe nume, însă am vrut să-ţi prezint părerea mea, într-un mod prietenesc, amical şi pentru că ţin la tine >:D< .

    RăspundețiȘtergere