miercuri, 24 iunie 2009

Ordinary Day



Soare bland,
Vara,
O gargarita mica si rosie pe o floare albastra
Un sarut in spatele urechii si ma cutremur toata
Stam intinsi pe pajistea plina de roua,
Care imi uda rochia mea de panza.
Dar tu te joci in parul meu si imi trece repede.
Rupi o floare si mi-o pui in par
Apoi razi de mine ca arat ca o adevarata hippie...
Nu cred ca ti-am spus vreodata cat de mult
Imi plac pistruii si ochii tai verzi,
Si parul tau ondulat si roscat.
Sau cat de mult imi place cuta pe care o faci pe frunte
Atunci cand te concentrezi
Sau cand imi trimiti mesaje goale, doar sa
Imi arati ca te gandeai la mine,
Cum ma privesti intr-o incapere plina de oameni,
De parca am fii singurii de acolo...
Nu cred ca ti-am zis niciodata cat de mult te iubesc...


P.S. Cu prima ocazie o sa-ti spun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu